انتخابهای خطی از توابع مجموعه ای مقدار

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه نشان می دهیم تحت شرایط مناسبی، توابع مجموعه ای مقداری که در شمول های خطی کلی صدق می کنند، انتخاب های خطی دارند. همچنین به بررسی شرایط مطلوب برای وجود انتخابهای جمعی از توابع مجموعه مقدار ‎$ (alpha,eta) $-‎زیرجمعی و زبرجمعی می پردازیم. سرانجام انتخاب های خطی توابع مجموعه ای مقدار صادق در شمول خطی تک متغیره و نیز دو متغیره از گروهواره های مربع متقارن را مورد مطالعه قرار خواهیم داد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

پایداری توابع مجموعه ای-مقدار

در این رساله به کمک قضیه نقطه ثابت تناوبی نتایجی درباره پایداری چند نوع ای-مقدار بحث ?? اکدنلیهم.وپاویجداوردیجمواعاد بلاوتمنحصر به فردی جواب برای معادلات تابعی مجموعه ?? ممعی f(x;g((x))) = c(x)g((x)) +m(x) و f( n p xn + ?) ?? arctan( ? x ) = f(x) ای-مقدار در فضاهای ?? ایم. همچنین نتایجی درباره معادلات تابعی مجموعه ?? و... را بررسی کرده ای-مقدار تقریبا متعامد ?? آوریم. به ویژه نشان می...

دوگانگی مزدوج توابع مجموعه مقدار

در این پایان نامه، دوگانگی مزدوج توابع محدب مجموعه مقدار مورد مطالعه قرار می گیرد. این پایان نامه به صورت زیر تنظیم شده است: فصل اول، به مرور برخی تعاریف و نتایج پایه ای توپولوژی، آنالیز تابعی و آنالیز محدب اختصاص یافت که در فصل های بعدی مورد استفاده می باشند. هدف اصلی فصل دوم، معرفی فضاهای برداری توپولوژیک محدب و فضاهای خطی مخروطی و خواص مهم آن ها می باشد. در فصل سوم، برخی از نتایج...

قضایای نقطه ثابت برای توابع مجموعه مقدار

‏هدف اصلی این رساله بیان و اثبات تعمیم هایی از قضیه نقطه ثابت باناخ برای توابع و توابع مجموعه مقدار است. کاربرد هایی از این قضایا در اثبات وجود و منحصر به فردی جواب معادلات دیفرانسیل‏، معادلات انتگرال و معادلات ماتریسی آورده شده است. همچنین ‏نسخه ای از اصل انقباض باناخ در مجموعه های متعامد ثابت شده است.

15 صفحه اول

بحثی درباره نیم پیوستگی پائین و انتخابهای پیوسته برای توابع چندتای محدب مقدار

در این مقاله روی نیم پیوستگی پائین تابع مجموعه ها و روابط بین انواع نیم پیوستگی پائین بحث کرده، سعی می شود که شرایط همگرایی توابع مجموعه ایی را مورد بررسی قرار داد. در ادامه در باره روابط بین مجموعه انتخابهای مختلف بحث می شود و در خاتمه نیز سعی می شود که شرایط گسترش انتخابهای پیوسته مورد بررسی قرار گیرد.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه فردوسی مشهد - دانشکده علوم ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023